الله اکبرمیگن خدانزدگمان بنده اشه من به
خدای خودم اطمینان دارملاحول ولاقوه الابالله العلی العظیمبه مومیرسه ولی پاره نمیشهبندقلبه دیگهیوقتای مثل روزشهادت مادر گله میکنه ازکاراین دنیای جفاکارولی من به خداوحرفاش اعتماد دارمحسبناالله ونعم الوکیل هرچی اتفاق افتاده صلاحم بودهوافوض امری الی الله ان الله بصیربالعبادچون خودش گفته پس حتما آسونی درپیش بعدازاینهمه سختیصدق الله العلی العظیممن پا پس نمیکشمدرسته تنهامولی خدا ازلحظه لحظم آگاههدرسته زیربارفشارنگاههاوحرفهادلم ریش شدهکمرم خمگلوم زخمیچشام بارونیولیخدارودارم هنوزیاعمادمن لاعمادلهیاحبیب من لاحبیب له...............................................دوستن دیگه...ازطرفی...دلم نمیخوادناراحتشون کنم ولی....کاش میذاشتن هرکسی دردش تودلش باشهاین نیزبگذرد... پیامبر مهربانی...
ما را در سایت پیامبر مهربانی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 155 تاريخ: چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت: 18:08